Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ντεκουπάζ με ριζόχαρτο σε καμβά.

      Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτησή μου, η ενασχόληση με την τεχνική του ντεκουπάζ είναι κάτι που με ευχαριστεί. Και ενώ συνήθως χρησιμοποιώ χαρτοπετσέτες στις διάφορες χειροτεχνίες με ντεκουπάζ που φτιάχνω κατά καιρούς, αυτή τη φορά (και άλλη μία φορά εδώ )  αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ριζόχαρτο, προκειμένου να φτιάξω έναν καμβά,  ο οποίος προορίζεται για έναν τοίχο του γραφείου μου.

    Έφτιαξα λοιπόν τον καμβά που απεικονίζεται στην παρακάτω φωτογραφία ακολουθώντας την εξής διαδικασία:



      Αρχικά έσκισα με τα δάχτυλά μου τα λευκά μέρη του ριζόχαρτου, ώστε να μείνει μόνο το μοτίβο που ήθελα να κολλήσω στον καμβά μου. 


     Έπειτα το κόλλησα στον καμβά χρησιμοποιώντας κόλλα για ντεκουπάζ. Η κόλλα που χρησιμοποίησα ήταν ειδική για χαρτοπετσέτες , παρόλα αυτά κόλλησε και το ριζόχαρτο πολύ ικανοποιητικά. 


      Εν συνεχεία  άπλωσα πάστα διαμόρφωσης γύρω - γύρω από το μοτίβο μου, χρησιμοποιώντας ένα μαχαιράκι χωρίς δοντάκια. Με το ίδιο μαχαιράκι έδωσα ακανόνιστα σχήματα στην πάστα. 


      Αφού στέγνωσε η πάστα, την έβαψα με μαύρο ακρυλικό. Με το ίδιο ακρυλικό έβαψα επίσης και τα πλαϊνά μέρη του καμβά. 


      Αφότου στέγνωσε και αυτό, άπλωσα από πάνω του κεροπατίνα με ένα μικρό σφουγγαράκι.


   
      Δυο χέρια βερνίκι κι έτοιμος ο καμβάς μου! Έχει ήδη βρει τη θέση του στον τοίχο του γραφείου μου.

    




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου