Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Παλαίωση σε ξύλινη επιφάνεια - η πρώτη μου προσπάθεια

     Εδώ και καιρό ήθελα  να δοκιμάσω να κάνω παλαίωση σε κάποια ξύλινη επιφάνεια. Χαζεύοντας λοιπόν γι' αυτό το σκοπό διάφορα διακοσμητικά, έπεσε το μάτι μου σε ένα μικρό ξύλινο φορεματάκι ,το οποίο θεώρησα πως είναι ότι πρέπει για να πειραματιστώ με την τεχνική αυτή Έτσι αποφάσισα να το αγοράσω. Μου κόστισε κάτι λιγότερο από ένα ευρώ (συγκεκριμένα 0,70 λεπτά), φαντάζομαι όμως πως στο διαδίκτυο θα μπορέσετε να το βρείτε σε ακόμα χαμηλότερη τιμή. 
     Ξεκίνησα λοιπόν βάφοντας ολόκληρη την επιφάνεια του φορέματος με ροζ ακρυλικό χρώμα. Όταν αυτό στέγνωσε, πέρασα από πάνω του μια γενναία στρώση κρακελέ ενός συστατικού και το άφησα να στεγνώσει δύο ώρες, όπως ακριβώς αναγραφόταν στη συσκευασία του. Αφού παρήλθε το δίωρο, έβαψα και πάλι όλη την επιφάνεια με λευκό ακρυλικό -με αντίθετη φορά από αυτήν του ροζ χρώματος-. Σε αυτό το σημείο η προσπάθεια μου δεν έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Ενώ πέρασαν αρκετές ώρες - 3 συγκεκριμένα- από τότε που έβαψα την επιφάνεια, δεν δημιουργήθηκε κανένα -μα απολύτως κανένα- σκάσιμο. Ούτε για δείγμα! Ok, σίγουρα κάτι θα έκανα λάθος, δεν ξέρω όμως  τι! Τέλος πάντων, καθώς δεν ήθελα να αχρηστευτεί εντελώς το φορεματάκι , είπα να δοκιμάσω να τρίψω την επιφάνεια του με ένα κομμάτι λεπτό γυαλόχαρτο, για να εμφανιστούν τουλάχιστον κάποια σημεία  του ροζ χρώματος. Η παλαίωση που προέκυψε είναι αρκετά έντονη και πιστεύω πως ίσως δεν αρέσει σε πολλούς. Εμένα όμως μου άρεσε τόσο πολύ αυτή η κατά λάθος παλαίωση που σκέφτομαι να την εφαρμόσω και σε ένα κουτί που έχω κατά νου να φτιάξω! Πάνω στην παλαιωμένη πλέον ξύλινη επιφάνεια έκανα ντεκουπάζ με ένα από τα αγαπημένα μου θέματα, τα λουλούδια.
     Το περίγραμμα των λουλουδιών και των φύλλων τους το σχεδίασα με μια αρκετά έντονη απόχρωση του ροζ και πράσινου αντίστοιχα (χρησιμοποιώντας ακρυλικά χρώματα και ένα υπερβολικά λεπτό πινέλο). Το περίγραμμα του μοτίβου που γράφει earl grey το έφτιαξα χρησιμοποιώντας λευκό στυλό για πέρλες και περιγράμματα και κόλλησα πάνω του στρασάκια. Στρασάκια κόλλησα επίσης και σε διάφορα άλλα σημεία του διακοσμητικού  ( τα κόλλησα με ελάχιστη ποσότητα κόλλας σε υγρή μορφή την οποία τοποθετούσα πάνω στο διακοσμητικό με την βοήθεια μιας οδοντογλυφίδας). Πέρασα όλη την επιφάνεια με δύο στρώσεις γυαλιστερό βερνίκι. Το ξύλινο διακοσμητικό φορεματάκι είναι πλέον έτοιμο!
   






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου