Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Χιονισμένος χριστουγεννιάτικος καμβάς

     Για να φτιάξω τον καμβά της φωτογραφίας που ακολουθεί χρειάστηκα: 



α. κόλλα για ντεκουπάζ.  β. ματ βερνίκι για ντεκουπάζ  γ. πάστα χιονιού  δ. χριστουγεννιάτικη χαρτοπετσέτα  ε. πινέλο  στ. σπάτουλα  ζ. ασημί γκλίτερ (το γκλίτερ αρχικά δεν είχα σκοπό να το χρησιμοποιήσω, γι' αυτό δεν το βλέπετε να συμπεριλαμβάνεται στα υλικά που είχα συγκεντρώσει,  προκειμένου να φτιάξω τη χειροτεχνία μου).


     Ξεκίνησα απλώνοντας με το πινέλο μου κόλλα για ντεκουπάζ στον καμβά.  Έπειτα τοποθέτησα τη χαρτοπετσέτα  πάνω στο σημείο στο οποίο είχα πριν απλώσει την κόλλα. Ύστερα έβαλα ένα κομμάτι λαδόκολλα πάνω στον καμβά και με τα δάχτυλα μου "έστρωνα" τη χαρτοπετσέτα προσεχτικά από το κέντρο προς τα έξω προσέχοντας να μη δημιουργήσω ζάρες. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το ίδιο πινέλο, πέρασα κόλλα ντεκουπάζ και πάνω από τη χαρτοπετσέτα.






     Όταν η κόλλα στέγνωσε, ξεκίνησα να τοποθετώ "χιόνι" περιμετρικά του καμβά μου με τη βοήθεια μιας μικρής σπάτουλας. 




     Προτού στεγνώσει το χιόνι, έβαλα λίγο ασημί γκλίτερ πάνω σε αυτό με τη βοήθεια ενός μικρού πινέλου (βύθιζα το πινέλο στο γκλίτερ και το τίναζα πάνω στο "χιόνι").


  Στη συνέχεια τοποθέτησα "χιόνι" σε κάποια σημεία της χαρτοπετσέτας  χρησιμοποιώντας οδοντογλυφίδες.


     Παραθέτω και μερικές φωτογραφίες από κοντά για να δείτε πώς ακριβώς φαίνεται το χιόνι στα διάφορα σημεία που το τοποθέτησα. Παραδέχομαι πως το χιόνι δεν είναι τέλεια τοποθετημένο, καθώς πρώτη φορά χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο υλικό. Μπορώ να πω ,όμως, πως προσωπικά το αποτέλεσμα μου άρεσε.






     Άφησα το χιόνι να στεγνώσει  και... έτοιμος ο χριστουγεννιάτικος καμβάς μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου