Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Θήκη κινητού τηλεφώνου.


      Εδώ και αρκετό καιρό σκεφτόμουν να αντικαταστήσω τη θήκη του κινητού μου, καθώς έχει φθαρεί σε αρκετά σημεία. Σκέφτηκα λοιπόν να δοκιμάσω να φτιάξω εγώ μία αντί να αγοράσω πάλι κάποια έτοιμη.  
     Η θήκη που έφτιαξα απεικονίζεται στη φωτογραφία που ακολουθεί. Για την κατασκευή της χρησιμοποίησα:

  • φύλλο τσόχας
  • υφάσματα
  • βελόνα
  • κλωστή 
  • ψαλίδι
  • στυλό
  • πατρόν για την υφασμάτινη καρδιά


      Χρησιμοποιώντας το πατρόν αποτύπωσα με το στυλό μου την καρδιά στην πίσω πλευρά του υφάσματος και την έκοψα προσεχτικά με ένα μικρό ψαλίδι. 


      Χρησιμοποιώντας το κινητό μου ως οδηγό, έκοψα ένα κομμάτι τσόχας , τόσο ώστε να χωράει μέσα το κινητό μου και να μένει και λίγος κενός χώρος στο σημείο από το οποίο θα το τοποθετώ μέσα στη θήκη.




      Στην εμπρόσθια πλευρά της θήκης έραψα με λευκή κλωστή την υφασμάτινη καρδιά. 




      Μετά έκοψα ένα μικρό κομμάτι από ένα άλλο ύφασμα και το έραψα οριζόντια πάνω από την υφασμάτινη καρδιά. 




      Έκοψα  το ύφασμα που προεξείχε. 


      Στη συνέχεια δίπλωσα το κομμάτι της τσόχας και έραψα τις τρεις πλευρές του χρησιμοποιώντας και πάλι λευκή κλωστή . Τέλος, έκοψα με το ψαλίδι κάποια σημεία της τσόχας που δεν εφάπτονταν ακριβώς μεταξύ τους.








                                                       Έτοιμη η θήκη!


1 σχόλιο: