Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Διακόσμηση πασχαλινής λαμπάδας (Νο1)

       Σε μία πρόσφατη επίσκεψή μου σε ένα βιβλιοπωλείο εντόπισα κάποια ξύλινα αντικείμενα, τα οποία, εκτός από το γεγονός ότι μου άρεσαν, θεώρησα πως είναι και κατάλληλα για διακόσμηση πασχαλινών λαμπάδων. Έτσι λοιπόν τα αγόρασα, με το σκεπτικό να διακοσμήσω με αυτά λαμπάδες λίγες μέρες πριν το Πάσχα. Υπολόγιζα όμως χωρίς να λάβω υπόψη μου τις υπέροχες πασχαλινές λαμπάδες που στο μεταξύ άρχισαν να κατακλύζουν το διαδίκτυο. Έτσι δεν άντεξα κι εγώ. Προμηθεύτηκα τετραγωνισμένες λαμπάδες και ξεκίνησα κι εγώ τη διακόσμηση. 

   Η πρώτη λαμπάδα που έφτιαξα απεικονίζεται στη φωτογραφία που ακολουθεί. Για να τη διακοσμήσω χρειάστηκα:
α. χαρτοπετσέτα με μοτίβο τριαντάφυλλα.  β. κορδέλες σε δύο διαφορετικές αποχρώσεις του ροζ  γ. διακοσμητικό ξύλινο αντικείμενο ( τη γνωστή santoro )  δ. ένα κερί ρεσό  ε. ένα μεταλλικό κουτάλι  στ. ψαλίδι  ζ. πιστόλι θερμόκολλας.



     Αρχικά έκοψα από τη χαρτοπετσέτα το μοτίβο που με ενδιέφερε. ( Για λόγους ομοιομορφίας, το κομμάτι της χαρτοπετσέτας πρέπει να καλύπτει ολοκληρωτικά και τις τέσσερις πλευρές της λαμπάδας). Αφού άναψα ένα κερί ρεσό, ζέσταινα στη φλόγα του την εσωτερική πλευρά ενός μεταλλικού κουταλιού και στη συνέχεια το ακουμπούσα με προσοχή πάνω στη χαρτοπετσέτα, την οποία είχα ήδη τοποθετήσει πάνω στη λαμπάδα. Η θερμότητα του κουταλιού λιώνει τη λαμπάδα και έτσι η χαρτοπετσέτα κολλάει πάνω της. Επανέλαβα  τη διαδικασία αρκετές φορές, μέχρι η χαρτοπετσέτα να ενσωματωθεί πλήρως στη λαμπάδα. 








    Μετά το ντεκουπάζ, που είναι η βάση της διακόσμησής μου, σειρά είχαν τα υπόλοιπα διακοσμητικά στοιχεία. Αρχικά είχα επιλέξει τα διακοσμητικά στοιχεία που φαίνονται στην ακόλουθη φωτογραφία. Τελικά όμως η ροζ δαντέλα δε μου άρεσε πάνω στη λαμπάδα και έτσι την αντικατέστησα με μια ροζ σατέν κορδέλα. 


      Με το πιστόλι θερμόκολλας κόλλησα δύο κομμάτια ροζ κορδέλας (βασικά δεν είμαι και απολύτως σίγουρη για το αν αυτό το συγκεκριμένο στοιχείο είναι κορδέλα ή έχει κάποια άλλη εμπορική ονομασία) στα σημεία που δείχνει η ακόλουθη φωτογραφία. 



     Μετά δίπλωσα τη ροζ κορδέλα και την κόλλησα στην πίσω πλευρά του διακοσμητικού ξύλινου αντικειμένου και μετά κόλλησα το ξύλινο αντικείμενο μετά της κορδέλας στη λαμπάδα. 


Έτοιμη λοιπόν η πρώτη μου λαμπάδα για φέτος! Ελπίζω να σας αρέσει! 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου