Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Ζωγραφική με νερομπογιές

Γεια σας φίλες και φίλοι!

Αυτή την εβδομάδα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας μία προσπάθεια μου ζωγραφικής με νερομπογιές. Παρενθετικά σημειώνω πως, με τις νερομπογιές, είχα να ασχοληθώ από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού... Επέλεξα ένα θέμα θαλασσινό, όπως μπορείτε να δείτε, καθώς τώρα ειδικά που έφτιαξε ο καιρός, πιάνω τον εαυτό μου να αναπολεί συχνά τη θάλασσα...

Για να ζωγραφίσω, λοιπόν, στο μπλοκ ακουαρέλας μου, τη βάρκα, τον ουρανό και τη θάλασσα, ακολούθησα τις αναλυτικές οδηγίες που βρήκα στο "Εικαστικό Καφενείο" της κ. Μ. Κωνσταντινίδου. Τις οδηγίες αυτές μπορείτε να τις δείτε πατώντας στη λέξη εδώ




Ακολουθώντας, λοιπόν, τις οδηγίες που προανέφερα, έφτιαξα το βασικό σχήμα της βάρκας. Καθώς δεν είχα μαύρο μαρκαδοράκι, χρησιμοποίησα αντί αυτού μαύρο  στυλό 1.0 mm.

Όπως βλέπετε, έχω τραβήξει στο φύλλο του μπλοκ μου μία κάθετη γραμμή, καθώς αποφάσισα ότι η ζωγραφιά μου θέλω να είναι μικρότερων διαστάσεων, για να μπορώ να την αποθηκεύσω σε διαφάνειες για κόλλα Α4.




Στη συνέχεια ξεκίνησα να βάφω. Αρχικά ασχολήθηκα με τη θάλασσα. Επειδή δεν το "πολυέχω" με την ανάμειξη χρώματος και νερού, έκανα πολλές δοκιμές, όπως βλέπετε, στο σημείο που δείχνει το βελάκι, για να σιγουρευτώ για την αναλογία χρώματος και νερού που θα μου εξασφάλιζαν την απόχρωση που είχα κατά νου. Κάποιες φορές ξεχνιόμουν, όμως διόρθωνα τις πιο σκούρες αποχρώσεις, περνώντας απαλά με ένα μαλακό πινέλο λευκό χρώμα. 

Τη βάρκα την έβαψα όσο πιο προσεκτικά μπορούσα, χρησιμοποιώντας κόκκινο, πράσινο, καφέ, πορτοκαλί, κίτρινο και λίγο λευκό χρώμα. Για την αντανάκλαση της βάρκας στο νερό (η οποία δε βγήκε ακριβώς όπως ήθελα, θέλω όμως να πιστεύω πως είναι αρκετά "συμπαθητική") χρησιμοποίησα κόκκινο χρώμα. Πριν εκείνο στεγνώσει, με την άκρη του πινέλου έβαλα λίγο καθαρό νερό για να αραιώσει, καθώς είχα βάλει περισσότερο χρώμα από όσο έπρεπε. Μπορώ να πω ότι με αυτό τον τρόπο το αποτέλεσμα διορθώθηκε αρκετά.  


Για το τέλος άφησα τον ουρανό. Και σε αυτό το σημείο μου έπεσε σε κάποια σημεία αρκετά παραπάνω χρώμα, μου άρεσε όμως αισθητικά το αποτέλεσμα και το άφησα ως έχει. Μπήκα όμως στο πειρασμό να δω αν μπορεί να διορθωθεί με λίγο νερό σε καθαρό πινέλο και πραγματικά γίνεται. Απλώς χρειάζεται λίγη προσοχή στην ποσότητα του νερού για να μη σουρώσει πολύ το χαρτί ακουαρέλας.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα! Ελπίζω οι έχοντες σχέση με τη ζωγραφική να κρίνετε με επιείκεια τα πρώτα μου βήματα στη ζωγραφική!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου