Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

DIY ξύλινα κουτάκια με χρώμα κιμωλίας και ντεκουπάζ.

      Για τις χειροτεχνίες μου  χρησιμοποιώ κυρίως ακρυλικά χρώματα. Εδώ και αρκετό καιρό όμως παρατηρώ να γίνεται λόγος για τα χρώματα κιμωλίας, για τα οποία μόνο θετικά λόγια ακούω από όσους/-ες τα έχουν χρησιμοποιήσει.  Έτσι λοιπόν, πριν λίγες μέρες που μου τελείωσε (πάλι!) το λευκό ακρυλικό χρώμα μου, αποφάσισα να το αντικαταστήσω με λευκό χρώμα κιμωλίας.  Γύρισα λοιπόν στο σπίτι με ένα βαζάκι το οποίο  μου κόστισε 2,80E τα 100ml. Η τιμή του μπορώ να πω πως με εξέπληξε ευχάριστα σε σχέση με αυτή του λευκού ακρυλικού χρώματος που συνήθως χρησιμοποιώ , καθώς το τελευταίο το προμηθεύομαι στην τιμή των 2,50E τα 75ml -όταν δε βρίσκω βέβαια σετάκια ακρυλικών χρωμάτων σε μεγάλα πολυκαταστήματα ή σούπερ - μάρκετ, τα οποία όντως είναι πολύ οικονομικά-. 
      Έβαψα λοιπόν με το καινούριο μου απόκτημα δύο κουτάκια diy που είχα με ένα μικρό μαλακό πινέλο. Αυτό που μου άρεσε κυρίως στο χρώμα κιμωλίας σε σχέση με τα ακρυλικά είναι η περισσότερο απαλή υφή του και το γεγονός ότι είναι κάπως πιο "φωτεινό". Παρατήρησα επίσης πως στεγνώνει λίγο γρηγορότερα από τα ακρυλικά και πως χρειάζεται  πολύ μικρή ποσότητα χρώματος - ίσως λίγο μικρότερη από τα ακρυλικά - για να καλύψει ικανοποιητικά μια επιφάνεια. Αυτό όμως που με απογοήτευσε είναι η έντονη μυρωδιά του, η οποία μάλιστα χρειάστηκε δυο - τρεις μέρες για "να φύγει" από τα κουτάκια. Σε γενικές γραμμές όμως, όπως άλλωστε φαίνεται και από τα προαναφερθέντα, βρήκα τα χρώματα κιμωλίας αρκετά ικανοποιητικά και σίγουρα θα τα ξαναχρησιμοποιήσω στο μέλλον στις διάφορες κατασκευές - χειροτεχνίες μου. 

 _____________________________________________________________________

      Ακολουθούν φωτογραφίες των ξύλινων κουτιών που έβαψα με το λευκό χρώμα κιμωλίας, τα οποία στη συνέχεια διακόσμησα  με τις χαρτοπετσέτες της επιλογής μου. Το εσωτερικό τους το  έβαψα με ακρυλικά χρώματα και μετά πέρασα ολόκληρη την εξωτερική επιφάνεια των κουτιών με βερνίκι για να την αδιαβροχοποιήσω. Τέλος, χρησιμοποιώντας ένα μαύρο στυλό για πέρλες και περιγράμματα, σχεδίασα περίγραμμα γύρω από τα μοτίβα της χαρτοπετσέτας τα οποία είχα κόψει σε κυκλικό σχήμα. 
      










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου