Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Γούρι ρόδι για το νέο έτος.

      Λίγες μόνο μέρες πριν την εκπνοή του 2016 έφτιαξα κι εγώ το γούρι μου για τη νέα χρονιά. Επέλεξα το ρόδι, καθώς μου αρέσουν τα όσα αναφέρει η παράδοση γι' αυτό: πως φέρνει δηλαδή καλοτυχία, ευγονία και αφθονία αγαθών.
       Η διαδικασία που ακολούθησα προκειμένου να το φτιάξω είναι  απλή. Αρχικά έκοψα το μοτίβο που με ενδιέφερε από τη χαρτοπετσέτα και έβαψα με λευκό ακρυλικό χρώμα το σημείο του ροδιού στο οποίο αποφάσισα να την εφαρμόσω. Έπειτα έβαψα με άλλο χρώμα τα μέρη του ροδιού τα οποία δεν θα κάλυπτα με τη χαρτοπετσέτα . Μόλις στέγνωσε το χρώμα, πέρασα με κόλλα ντεκουπάζ με βερνίκι όλη την επιφάνεια του ροδιού, έκανα το ντεκουπάζ και το άφησα να στεγνώσει. Αφού στέγνωσε η κόλλα, πέρασα ένα σκοινί στο ρόδι για να μπορώ να το κρεμάω και το έδεσα με κόμπο. Επειδή οι άκρες του σκοινιού ξέφτιζαν, τις πέρασα με λίγη ξυλόκολλα. Με την ξυλόκολλα κόλλησα επίσης κορδέλα με ευχές στο σκοινί. Το αποτέλεσμα που προέκυψε φαίνεται στη φωτογραφία που ακολουθεί. 


        
      Όπως φαίνεται λοιπόν, η διακόσμηση που επέλεξα για το γούρι μου είναι κάτι παραπάνω από απλή, αλλά μ' αρέσει. Θεωρώ πως οι οπαδοί του less is more θα συμφωνήσουν μαζί μου. 
     
Σας εύχομαι ολόψυχα  ο καινούριος χρόνος που έρχεται να είναι γεμάτος χαρές, χαμόγελα, επιτυχίες, ευτυχία και υγεία!

1 σχόλιο: