Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Club sandwich με λίγες θερμίδες

Φίλες και φίλοι γεια σας! 

Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας άλλη μία συνταγή, αυτή τη φορά για ένα γρήγορο γεύμα. Συγκεκριμένα, αναφέρομαι  στη δική μου εκδοχή του πασίγνωστου και πεντανόστιμου club sandwich. Η αλήθεια είναι πως κατά καιρούς διαφοροποιώ τη γέμιση του πεντανόστιμου αυτού sandwitch, ανάλογα με ό,τι υπάρχει στο ψυγείο μου, αυτή η εκδοχή, όμως , που περιγράφω παρακάτω είναι η αγαπημένη μου. 

Για την παρασκευή του χρειαζόμαστε τρεις φέτες ψωμί του τοστ, το οποίο το ψήνουμε πρώτα λίγο στην τοστιέρα, 2 φέτες καπνιστή ή βραστή γαλοπούλα, 1-2 φέτες κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά και 3- 4 φέτες τομάτα. 

Για τη sauce χρειαζόμαστε 1 κουταλάκι του γλυκού μαγιονέζα, 2  κουταλάκια του γλυκού μουστάρδα και μισό κουταλάκι του γλυκού κέτσαπ (μου αρέσει να υπερισχύει στη sauce η γεύση της μαγιονέζας). 

Με ένα μαχαιράκι απλώνουμε μικρή ποσότητα από τη sauce στις φέτες από το ψωμί του τοστ και τοποθετούμε τα υλικά μας όπως θέλουμε. Εγώ βάζω συνήθως sauce, μια φέτα γαλοπούλα και λεπτές φέτες τομάτα, μετά πάλι ψωμί του τοστ με λίγη sause , κίτρινο τυρί και τομάτα και μετά άλλη μία φέτα του τοστ με sauce, γαλοπούλα και φέτες από τομάτα. 

Το club sandwich μου αρέσει να το συνοδεύω με σαλάτα εποχής. Αυτή τη φορά το συνόδεψα  με φέτες από αγγουράκι κι έριξα από πάνω τη sauce που περίσσεψε.

Εύκολο στην παρασκευή, με λίγες θερμίδες, υγιεινό, χορταστικό γεύμα, ιδανικό για τις μέρες που δεν μας περισσεύει καθόλου χρόνος για ενασχόληση με τη μαγειρική.


Καλή σας όρεξη!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου